wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 10, 2013

FENOMENA SHAKLEE

shaklee...shaklee..shaklee... buka la website ape pun mesti akan nampak promosi shaklee kat tepi, atas, bawah page tu
shaklee tu amende weh...?

oooo... baru la aku tau, shaklee tu produk rangkaian kesihatan yang tengah popular sekarang nie.. macam2 la kome nie...

**contoh produk shaklee ehsan incik google
Konon-konon aku xnk la layan mende cmni tapi bila di survey oooowhh...baru tahu rata-rata yang menggunakan shaklee memberi pandangan dan testomoni yang positif.. kesihatan + kecantikan.. hrmmm...sesuatu yang menarik! dan shaklee nie mmg menggoda aku betul la..

fikir punya fikir, survey punya survey aku pun buat keputusan nk try gak.. memandangkan ade sahabat tu dia pun mengamalkan pengambilan shaklee so aku pun mintak la khidmat rundingan dari dia sekali gus buat oder dgn dia.. hek hek hek... **terus terjebak kau!

testimoni positif dari bekas cikgu sekolah aku kata sejak dia guna kan Alfalfa complex + ESP (Energizing Soy Protein) penghasilan susu badan dia meriah.. wahhh!! makin bambam la anak dia nt..ngeee~~

untuk aku hanya memilih B-Complex + Vita E-Complex, bagi mngurangkan keletihan yang kadang-kadang bole terasa kebas-kebas sendi.. huhuhu..nampak sangat kurang vitamin dalam badan...so kita tgk la ape hasil tuk diri aku.. berbaloi ke idok... 






No comments: