wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Saturday, May 19, 2012

monolog dalaman 19 Mei 2012

dua tiga hari nie ade je yang buat aku xpuas hati, aku dh cuba buat yang terbaik, tapi kenapa orang xhargainya...masih nk berkata aku xberi komitmen padu pada kerja.. kerja aku kot..aku tau la ape yg aku buat...sumtime rasa merajok sendiri je..luah pun ade ke yg nk faham n dengar hati kecilku merintih nie...arghhh...aku xfaham, aku seolah-olah terpinggir dalam kerja yang mmg sah-sah bidang tugas aku.. yer..mmg aku lembab, nothing, tp keymon la..dh bertahun aku dalam bidang tugas tu, mmg aku xde hak untuk buat keputusan sbb aku nie bawahan jer...tp aku ada hak utk bersuara, xkan la xde seorang pun yang nk dengar pandangan aku... bila dh buat silap tahu plak nk tuding jari pada aku.. cuba kita duduk semeja slow talk apa yg patut..nie x, aku anggap kau tahu sume menda la, tp bila salah jgn kau nk libatkan aku, atau nk lepas tangan biar aku je yg kena marah, aku xmintak tuk disangjung la....aku xmintak tuk concored sume keje kau.. aku sedar batas aku sampai mana...kononnya kata aku xmembantu..cuba kau gtau apa yg aku nk bantu kalau kau sendiri pun xtanya apa yg patut...Ya Allah.....ikhlaskan la hatiku Ya Allah...jauhkan aku dari hasutan ini Ya Allah...i'll try my best..

ade sesiapa bole nasihatkan saya x..? rasa server down jer..­­­­

mood >>> merajok!

No comments: