wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Thursday, August 25, 2011

tahniah dan takziah

oke, tinggal 2 hari lagi nk balik kampung, perasaan membuak2 dalam diri nie buat aku xtentu arah nk buat kerja hakiki, kereta dah basuh semalam, alih2 ujan plak malam td, abis kotor balik keta aku, services belom lagi, temujanji dengan Perodua nk pergi besok (Jumaat), bangun sahur pagi tadi dapat berita yg sukacita dan berita dukacita, tahniah kat nasyarizan sbb baru dapat baby gurl awal pagi td sekitar jam 1.25am, syok la dia tu tgh sibuk2 nk raya dapat owg baru dlm keluarga plak kan...


sementara nk tgu owg azan subuh aku sambung tidur balik, bila bangun dan bersiap nk kerja tetiba ada announcement mengatakan jiran sebelah rumah aku dah kembali ke rahmatullah jam 5.50am, innalillahhiwainilahirojium...takziah kat keluarga beliau.. pukul 7 aku nk kua ke tempat kerja, tgk uma dorang masih bergelap, mungkin masing2 masih di hospital...


sekarang 10.36am tapi aku masih di office, hati ingin mengunjung tapi memandangkan office sekarang agak sunyi terpaksa la aku batalkan hasrat utk pergi..,


pemergian arwah teringat pada arwah ayah aku yg pergi mengadap ilahi awal bulan aritu.. sedih..harap-harap mereka sekeluarga dapat hadapi dengan tenang...al-fatihah


No comments: