wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Wednesday, May 25, 2011

SAIFUL OH SAIFUL

AKU MENGENALI SAIFUL SEJAK 2009 YANG LALU, MELALUI SATU LAMAN SOSIAL BEARSHARE (YANG DIPERKENALKAN OLEH MEMBE AKU). NAMUN, SEPANJANG PERKENALAN KAMI TERJALIN AKU TIDAK PERNAH MELIHAT RUPANYA YANG SEBENAR, UNTUK BERJUMPA JAUH SEKALI. KAMI HANYA BERHUBUNG MELALUI MESEJ YANG KADANG-KADANG ON-OFF, SEPANJANG ITU JUGA AKU SEMPAT BERTANYAKAN LATARBELAKANG SAIFUL, DIA MENETAP DI PUCHONG DAN BEKERJA SEBAGAI JURUTEKNIK KOMPUTER DI SEBUAH SYARIKAT SWASTA. PERNAH JUGA AKU MENCADANGKAN KEPADANYA UNTUK MENDAPATKAN PELUANG BEKERJA SEBAGAI PENJAWAT AWAM, TAPI ENTAH LA...PADA AKU SAIFUL NIE IBARAT ORANG YANG BOLEH DATANG DAN PERGI SESUKA HATI BILA DIA INGINKAN.....




***TERLINTAS JUGA HATI NIE UNTUK BERJUMPA, TAPI............

No comments: