wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 31, 2011

kerJa kaWen

SABTU, 28hb Mei 2011
- jemputan kawen kat QUATERS UPM :: aku xkenal pun tuan uma nie, tp disebabkan dah setaman so gagahkan diri gak le..tuan rumah pakai baju kale kelabu, lauk pauk yg disediakan not bad gak la.. aku suka daging hancur yang disediakan tu.
- jemputan kawen kat SERDANG JAYA :: lepas makan kenduri kat Quaters UPM, kami terus gerak ke uma kawan adik aku, masa tu jam dah nk dekat pukul 3 petang, sampai je kt sana, heran...sebabtetamu xramai.. macam segan pun ade.. yg ramai INDIA je.. rupanya baru aku tahu yg kawan adik aku nie berketurunan INDIA MUSLIM a.k.a MAMAK. tema pengantin adalah warna merah + putih, canteekk gak la.. disebabkan perot dah kenyang makanya aku hanya menjamah untuk makan buah tembikai sahaja..

AHAD, 29 Mei 2011
- jemputan kawen kat KAJANG :: aku memandu dalam keadaan safety mood, maklum sajalah 1st time masuk tempat2 yang xpernah lalu nie..selalu drive kereta pon pergi kerja balik kerja, itu saja..dengan berpandukan peta yang diberikan, alhamdulillah..kami sampai ke tempat yang dituju. walaupun terdapat insiden kecil yang mengerikan, hehehe...tema pengantin pada hari itu adalah merah + hitam, tuan umah mengambil upah katering dari (aiseh..bole xingat plax, dahal femes je dalam fb), para tetamu diberi cup cake sebagai buah tangan dari keluarga pengntin. selesai makan kami terus ke METRO KAJANG mencuci mata..

AHAD, 05 JUN 2011

- Jemputan kawen kat SERDANG RAYA :: kenduri Hani, dia sewa dewan MPSJ, pada aku kurang meriah la kenduri nie, tp xtahu la plak kan sbb aku pegi pon lewat kat2 kul 2.. majlis tutop kul 4.30,tema dia kale hijau..kenduri sama sehari ngn lelaki dia, maklum je la.. setaman...

No comments: