wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Thursday, May 26, 2011

24 tahun



sehari sebelom usiaku genap 24 tahun, hehe..ngeri kot...


lepas nie aku dah xbole berperangai seperti anak-anak kechil lagi

aku dah BESAR oke!


aku dah MATANG oke!

lagak gaya pun mustilah berubah menjadi seorang yang DEWASA

pergaulan pun mustilah kena jaga

budi bahasa dan tutur kata pun turut kena jaga


cara BERFIKIR pun kena la secara MATANG

musti pandai control EMOSI

****

YES!! aku perlu lakukan ANJAKAN PARADIGMA

bila genap 24 tahun, aku perlu fikirkan masa depan aku

ada setahun lagi untuk aku hidup bujang

aku perlu berusaha untuk merealisasikan TARGET aku nie..

aiyoooo......

YA ALLAH YA TUHAN KU


PERMUDAHKANLAH URUSAN HAMBAMU INI


(kini aku telah BERSEDIA, INSYAALLAH)

No comments: