wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Sunday, March 27, 2011

finaly i got my job

date : 16 March 2011

day : Thursday

event : announcement of my interview result.


dup dap..dup dap..berdebar jantung nk tgu result teviu aritu, cmne la kan.. ade ke idok rezeki aku.

dengar2 dari sumber yg bole dipercayai mengatakan aku salah seorang yg dapat, tapi BETUL ke??



dup dap..dup dap..lagi.....



tepat jam 4.15 pm, panggilan dari incik hafiz (staf dari unit perjawatan) suruh aku tgu di bilik mesyuarat jabatan pendaftar, dup dap...dup..dap..lagi aku masa tu.. kelihatan kak yanti, nazim, naim, hawani pun ada sama..


dan masa yg ditunggu2 pun telah tiba, dengan muka yg pucat seperti nampak hantu aku memerima sampul surat bersaiz A4 daripada puan fazielah....sekali lagi jantungku dup dap..dup dap...dengan tgn yg menggeletar aku membuka sampul itu dan hasilnya.............








fuhh...alhamdulillah...syukur sangat akhirnya aku berjaya dapat TETAP, nk menitis airmata tau, heheh...kini aku bole tarik nafas lega setelah impian yg aku tgu selama nie tercapai...



terima kasih buat ibuku yg banyak berdoa utk aku.. xsabar aku nk balik jumpa dia dan sampaikan berita gembira ini...

terima kasih juga buat lady boss aku yang telah mendoakan impian aku tuk berjaya dalam hidop semasa ke mekah menunaikan umrah tempoh hari. dan xlupa juga buat semua yg byk memberi sokongan dan didikan tuk aku.. TERIMA KASIH tuk korang!


note : kini dah 2minggu aku dalam post TETAP, alhamdulillah..
fasa 1 dah lepas, fasa 2 akan menyusul... nk tahu aper?? hahaha....pliz wait!!!






No comments: