wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Thursday, December 16, 2010

kisah dan lagu

Tengah aku duk chit chat fb sambil dengar suria yang memutarkan lagu cinta kristal yang dinyanyikan oleh rahim maarof tetiba cetus idea nk singkap kisah disebalik lagu dalam kehidupanku. Antara lagu yang mempunyai cket sebanyak kenangan adalah :-

dekat padamu dari yusri KRU
*** lagu nie dlu dak2 skola aku suka nyanyi kt aku kununnya suara hati sowg mamat yg admire aku la.. masa tu mamat tu baru nk tackle mackle aku... maunya xnaik segan aku, hahah...

hari-hari aku rindu oleh scorr
*** lagu nie fofular waktu aku f4. aku suka nyanyi lagu nie setiap kali nk balik dari skola, masa tu p skola naik gerek ja..balik skola je musti selisih jalan ngn abg lower 6, hensem beb!! penah gk la kami berdating tepi divider,hehe...kwn2 aku suka je lau kami on couple tp da end of story aku jadikan dia abg angkat aku je, huhu...

andai dapat ku undur masa nyanyian a'xl
*** "andai dapat ku undurkan putaran dunia,
kan ku ubah semula kata-kata dan tingkah lakuku"

bait-biat nie aku penah sent kt x bf aku masa kami gado..jiwang aku dowh!!hahah..tapi cm owg bodo ja aku nie..sj menjatuhkan maruah sendiri, dahal bukan aku punca masalah pun. tapi yela, da owg kata lau gado2 tu bia la kita yang beralah walaupun bukan salah kita, tapi aleh2 apa yg aku dapat?? nothing!!! huhu....

tak bisa memilihmu dari 6ixth sense
*** lagu nie jgn cakap la..mmg sgt meninggal kesan yang mendalam kt hati aku.. bole dijadikan lagu tema 4 our breakoff.. aku tahu eventhough xbf aku xckp dia ada hati ngn that gurl tp lagu nie seolah2 luahan isi hati dia yg xdpt nk gambarkan...xpe! pergi la ko kt dia.. aku xkesah lau ko rasa ko bahagia ngn dia.. sapa aku nk halang ko!! menyakitkan hati aku lagi adala...huhu...

tak mungkin kerna sayang oleh alya
*** bila aku teringat je kisah2 sedih aku akan nyanyi lagu nie, sbb bole naikan semangat aku balik.. xmungkin kerna sayang la.. cuma kadang2 aku terkenang, lalalala...

No comments: