wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Friday, December 3, 2010

cinta aku, ko dan dia

y kita sering diberi pilihan?
y kita perlu pilih antara 2 perkara?
y kita perlu buat keputusan?
y ko perlu hadir saat aku dengannya?

haduiiiiii!!!!!
sebelah kiri ko yang aku minati, sebelah kanan dia yang menanti..
aku kompius..
y ko susah nak bagi komitmen ngn aku?
y susah sangat aku nk dekati ko?
bukan aku xcuba mulakan langkah pertama tapi ko yang xsudi..
frust je aku!!

dia???

YES dia!!!

dia yang sering bersama aku,
dia yang sering membantu aku,
dia yang sudi bagi komitmen bila aku perlukan
tapi y aku xley minati dia cmne aku minati ko..
apa lebihnya ko dari dia???

YA ALLAH!!
berilah aku petunjukMU...seandainya ko jodohku dekatkanlah ko dgn aku.
seandainya tidak pergilah ko jauh dari aku...
seandainya dia jodohku bukakanlah pintu hatiku utk tima seadanya..

** mungkin aku patut lupakan ko dan beri peluang pada dia!!

No comments: