wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Monday, November 22, 2010

ohhh...goshh!!!! deringan itu mendebarkan......

sedang sibuk melayari 'buku muka', tetiba...

kring!!!kring!!!

aduh, sapa plak la yang call nie, mintak2 la brader bank yg call,huhu...
seminggu lebih dah beb tggu nie!!

dengan gaya ala-ala catwalk aku pun mencapai sony ericson T700 yang ada tepi kaunter nie..

klik..klik!!!

ohhh...gosh!!!! number yang paling aku menyampah di dunia buat miskoll...

wak luuuu!!! call bt pe tah..ingat dah mampus dah, hahahaha...

tapi deringan nya itu buat aku berdebar je, xtahu kenapa...

dan kenapa dia musti nk miscall2 aku?

xbole ke dia hidop dengan cara dia, n aku dengan cara aku...

bukan ke kita dah membuat keputusan untuk bawa haluan masing-masing??

p/s :- tolong jangan KAU muncul dalam hidop ku lagiiii!!!!!!!!!


***** mintak maaf, along tertekan td!
hahaha...aku yg perasan lebih weh! dia tertekan ja tu,
hahah..bole jadikan alasan ke tu?hahah...wak lu!!!

oke fine, dun want remember him anymore!


wachhhhhhhaaaaa luuuu!!!!!!!!

2 comments:

aryana qistina...... said...

aii x kan dia masih simpan no ang lagi?....huhuhu...

aku budak garang! said...

tu la pasal...duk simpan bt pa tah...
baik delete ja..xda kepentingan langsung!