wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Monday, November 8, 2010

kasut ohh kasut!!!

krohh..krohh!!! kasut..kasut...!!

sedang asyik aku menonton tv tetiba aku dengar suara orang menyebut kasut..kasut!! dengan pantas aku menjenguk bilik yang di diami oleh seorang gadis..

bla..bla.bla..kasut! bla..bla..kasut!!
awat dngn kasut?? tanya aku dengan muka yg hairan

p la amik kasut aku! si gadis menjawab dgn garang

kasut hang yg mana??

kasut aku lahh!!!

sepantas kilat aku terus ke luar rumah untuk mengambil kasut yang dimaksudkan itu.

selang beberapa minit...

nah amik kasut yang ang mintak td!

lalu si gadis memandang kasut dengan mata yg cemey sambil terpinga-pinga..hahahaha....

note : sila basuh kaki sebelum tidur!

my favourite shoes..
1. nie lah heel yang pertama aku beli masa mula-mula kerja kat zizi holding, sekarang aku dah xpakai kasut nie lagi sbb tali dia macam dah xselamat dah tapi aku masih simpan kasut nie lagi..


2. kasut yang termahal penah aku beli dengan harga rm99.90, beli ja mahal tapi haram xguna pn, rugi duit aku je..huhu...

























3. kalau aku kua jalan-jalan aku lebih suka pakai kasut yg macam kat bawah nie, senang nk bergerak. ada hari2 yg aku malas tu aku akan pakai kasut nie pergi kerja jugak..simple je kan..














4. bila aku rasa nk bergaya cket ke opis aku akan pakai kasut nie..




















5. dan kasut yang paling aku senang nk bergerak adalah...........













kua pg mines pon kadang-kadang aku pakai selipar nie je...kecuali lau nk kua dating, cover cket la...imej tu penting walaupun xbeli apa-apa..


6. nie kasut raya aku tahun nie...pakai tuk raya je...pastu tersimpan dalam almari je.. huhu..sangat la rugi rasanya.. nanti akan ku pakaikan ke opis..tapi bila?? mai opis asik bt kerja berat2 je.. nk pakai heel tinggi cmni mau ade yang tergolek nant, hahah...















p/s : laaaa...... baru aku perasan yang aku nie suka kasut yang jenis bertali...hehe..so lau u ols nk hadiahkan aku kasut beli la jenis2 cmni, yang tapak flex dan yang xtinggi sangat..lalalalala....

3 comments:

aryana qistina...... said...

woit....si gadis tuh mcm aku kenaiii ja...hahahahahahaha.......

kucarkacir said...

hahah..mau tau la weh..mmg lawak time dia mintak kasut tu..aku sj ja mengaco! hahahah...

aryana qistina...... said...

hampehhhhh