wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 28, 2010

maseh berfikir

awak...
saya tahu awak sukakan saya
saya tahu awak setia ngn saya
saya tahu awak maseh menanti jawapan dari saya

tapi awak..
sukar untuk saya memberi jawapan
walaupun ada terasa getarannya dalam hati

awak..
perlu awak tahu
kadang-kadang cinta xperlu diungkap
cukop sekadar awak sayang saya, setia ngn saya
dan saya pasti akan menghargainya
insyallah awak...

awak..
saya nak awak tahu
walaupun saya xpernah cakap saya
sayang awak or cinta awak
tapi sebenarnya saya selesa dengan awak
saya xnak kehilangan awak..

awak..
selama saya sedang mencari cinta tidak pernah
saya jumpa orang yang seperti awak
yang sabar dengan karenah saya

awak..
saya tahu perangai saya nie kadang-kadang
bole buat awak stresss tapi dengan sikap cool
yang ada pada awak buat saya kagum..
sebengang mana pun saya pada masa tu awak dapat tenangkan saya

awak..
walaupun awak ada menyatakan yang awak suka kan saya
namun sikap awak xseperti orang terdesak nak kan saya
awak xmemaksa saya tuk terima awak,
awak gunakan cara psikologi nk tackle saya,
itu yg saya rasa awak lain dari yg lain

awak..
walaupon saya belom menberi jawapan
dan membuat keputusan
saya harap awak sentiasa dengan saya
jangan pernah ada busan dalam diri awak
untuk bersama saya,
beri saya masa untuk saya terima awak..
insyallah..

**kuharapkan panas sampai ke petang,
rupanya hujan di tengah hari..

No comments: