wasssup?

Lilypie Angel and Memorial tickers Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 25, 2010

macam la aku nie seorang aNAk yang derhaka!!!

salah aku ke kalau aku merajuk dengan ayahku?? salah aku ke kalau aku ignore je dia?? salah aku ke kalau aku langsung xamik tahu ttg dia?? salah aku ke kalau aku kurang ajar dengan dia?? sampai hati ayah maki2 aku oleh kerana aku xdapat tolong pinjamkan duit... ape, dia ingat aku nie kj pegawai ke nak dapat gj ribu riban...sedih betul aku...tp aper nak buat oleh kerana aku nie anak terpaksa la aku diamkan aje.. nak lawan nt dikatakan anak derhaka lak...aku xnafikan masa aku kecik2 dlu dia dah jalankan tanggungjawab dia sbg ayah, tapi...masa kecik je lah... bila aku dan adik2 dah besar kemana dia menghilang???? xbermakna bila dah bercerai dengan my mum tu semua tanggungjawab kat anak2 kena abai...aku dan adik-adik membesar tanpa sokongan padu dari dia... makan minum kami,pakaian kami,sekolah kami semua di tanggung oleh ibu.. dimna ayah di masa tu??? bulan2 mintak duit xpernah dapat..tp aku faham, mungkin ayah seorang yg susah, jadi aku xkisah kalau dia dia xbagi pon..aku redha walaupon hati sedih..